Göksan Ataman

goksan ataman

Göksan Ataman, İstanbul Üniveritesi İktisat Fakültesi’nden mezun olduktan sonra IBM Avusturalya’da bir yıllık AIESEC stajı yaptı ve  Türkiye’ye döndükten sonra iş yaşamına 1988 yılında  IBM Türk’te müşteri temsilcisi olarak atıldı.

Müşteri temsilcisi olarak 1988-1998 yılları arasında İlaç, Otomotiv, Dağıtım ve Perakendecilik sektörlerinde konularında lider ulusal ve uluslararası şirketlerin IBM ile ilişkilerini sürdürdü.

1998-2000 yılları arasında IBM’de Dağıtım ve Perakendecilik Segment Yöneticiliği  yaptı . IBM’in GMB (Global Midmarket Business) müşterilerine Çözüm  Yöneticisi olarak hizmet verdi.

2000 – 2001 yılları arasında IBM’in SMB (Small Medium Business) rakip ürün kullanan müşterileri geri kazanmaya (win-back) odaklı çalıştı.

2001- 2004 yılları arasında  havayolu sektöründe kullanılan IBM’in e-ticketing, kiosk gibi e-business çözümlerinin Türkiye’de satılarak uygulanmasını sağladı.

2006–2016 yılları arasına Sales Transaction Hub Bid Manager olarak  kamu ve özel sektör  ITS ve GBS karmaşık ihalelerinin sözleşme hüküm ve koşullarının uygulanmasına destek oldu.

2016 yılında IBM Emeklilik planı kapsamında emekli oldu.

İnsan Kaynakları Danışmanı olarak 2021 yılından bu yana Astera bünyesinde yer almaktadır.

Size en iyi deneyimi sunmak için çerezleri kullanıyoruz.