MÜŞTERİLERİMİZİN GÖZÜYLE 2020 ve 2021’e BAKIŞ

image

Gül GÖKYÜZÜ | Human Resources Manager

1)Röportajı veren yönetici/yöneticiler: Kısaca sizi tanıyabilir miyiz?

Adım Gül Gökyüzü. 1981 İzmir doğumluyum. Üniversite öğrenimimi DEÜ İşletme ve yüksek lisans eğitimimi Toplam Kalite Yönetimi konularında tamamladım. 2005 yılından bu yana İnsan Kaynakları alanında çalışıyorum. Kariyerim boyunca hizmet, perakende, üretim sektörlerinde İnsan Kaynaklarının farklı dinamiklerini deneyimleme şansım oldu. Ekim 2018’den bu yana, benim için de yepyeni bir serüven olan oyun sektörünün Türkiye’deki en güçlü markalarından Masomo’da İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak çalışmaktayım.

2)Masomo 2020 gündemini nasıl tamamlandı?

2020 Masomo açısından oldukça dinamik ve heyecanlı geçti diyebiliriz. Hepimizi etkileyen pandemi süreciyle, alışılageldik iş yapış süreçlerimizi unutup, yeni yöntemler keşfettik. Bizim için bu süreçte kritik olan, pandemi ve evden çalışma sürecinin yeni oyunumuzun hazırlık aşamasına rastlaması oldu. Masomo, yeni oyunu Basketbol Arena’yı yaklaşık 2 yıllık bir ön hazırlık sürecini takiben, 2020 yılında 4 aylık açık beta sürecinin ardından tüm dünyada kullanıma sundu. Bu denli iyi koordine olmayı gerektiren bir süreçte remote olarak bunu en iyi şekilde yönettiğimizi düşünüyorum. Ekibin hızlı uyum süreci ve mevcut sistemlerimiz bu dönemi iyi yönetmemizi sağladı. Mart ayında çok hızlı şekilde tüm ekibimizi remote çalışma yöntemine geçirdik ve gerekli altyapı desteğini hızlıca sağladık. Halen çalışmalarımıza yoğunluklu remote olmak üzere devam ediyoruz.

Oyun sektöründe yeni oyun hazırlığı, her açıdan ilave kaynak ihtiyacı gerektirebilir. Biz de 2020 yılında kadromuzu yeni kaynak ihtiyaçları dahilinde %30 büyüttük ve büyütmeye devam ediyoruz. Uzaktan çalışma sürecinde bile işe alım faaliyetlerimizi, süreçlerimizde bir değişiklik yapmadan tüm detayları ile ve kullandığımız online araçlar ile sorunsuz sürdürüyoruz.

3) 2021 gündeminiz/ öncelikleriniz nelerdir?

2021 yılı Masomo için önemli ve her anlamda dönüşmeye devam ettiğimiz bir yıl olacak. Şu an tüm dünyada oynanan iki popüler mobil oyunun geliştiricisi olarak, Kafa Topu 2’de yakaladığımız başarıyı devam ettirmek ve Basketbol Arena’yı tüm dünya ile buluşturarak en az Kafa Topu kadar popüler kılmaya odaklı çalışacağız. Bu hedeflerimizin olumlu geri dönüşlerini daha şimdiden almaya başladık diyebilirim.

2021 yılında çalışma şeklimize hibrid düzende devam edeceğiz. Hem ofis çalışmasını hem uzaktan çalışmayı ekipler özelinde dönüşümlü planlayarak, en verimli şekilde sürdürmeyi planlıyoruz.

Masomo İnsan Kaynakları olarak yola çıkarken hedefimiz, oyun sektöründe işveren markası ile fark yaratan bir şirket olmaktı. Yaklaşık 2,5 yıldır devam eden ve daha uzun süreler devam edecek olan bu yolculuğa bakarak, bunu başardığımızı ve çok daha iyisini yapmak için hazır olduğumuzu söyleyebilirim.

Author avatar
Astera

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Size en iyi deneyimi sunmak için çerezleri kullanıyoruz.